L’enginyeria Gesa adjudicatària de la Direcció d’Obra de renovació de l’enllumenat públic de diversos carrers de Tarragona.
L’Ajuntament de Tarragona troba la necessitat de substituir les làmpades de Vapor de Mercuri existents, que actualment no compleixen amb la normativa vigent, per llumeneres amb tecnologia LED, mantenint tant la seva ubicació com la major part de la instal·lació elèctrica existent, i donant compliment a tota la normativa vigent que li és d’aplicació.
El projecte té per objecte l’execució de la renovació de l’enllumenat existent a diversos carrers de la ciutat, ajustant-se a les normes i prescripcions vigents que li són d’aplicació.
Els enllumenats públics que es preveu renovar són els següents:
- Via de l’Imperi Romà i Passatge Josepa Massanes
- Plaça Pompeu Fabra
- Plaça del General Domènec Batet i Mestres (Pl. Farinera)
- Plaça Bisbe Bonet (Serrallo)
Tant les actuacions de la Via de l’Imperi Romà com les del Passatge Josepa Massanes, la Plaça Pompeu Fabra i la Plaça Bisbe Bonet (Serrallo) van dirigides a renovar enllumenats existents format per làmpades de vapor de mercuri les quals no donen compliment a la normativa vigent.
Pel que fa a la Plaça del General Domènec Batet i Mestres, es preveu una renovació de l’actual enllumenat que a dia d’avui es troba en molt mal estat. L’actuació pretén també millorar les característiques lumíniques i millorar la seva eficiència energètica.